Planul meu de slabita acasa. Ep. 2.

Planul meu de slabita acasa. Ep. 2.

Au trecut primele doua săptămâni din viața mea in care am făcut sport organizat, 6/7 zile. WOW! Îmi vine sa ma pup, serios! Și îmi vine sa pun pe toată lumea din jurul meu sa faca asta!

E absolut minunat!

Ca sa va conving am sa va spun cele mai importante 3 lucruri pe care le-am descoperit,  cu siguranța ele au mai fost spuse, dar acum pot sa va asigur ca sunt 100% adevărate și dacă nu ma credeți va provoc sa încercați pe pielea voastră. Apoi va povestesc concret ce program mi-am făcut.

Top 3:

-nu exista nu am timp! Detaliez mai jos.

-sportul nu te obosește, din contra, te umple de energie.

-prima săptămâna e absolut îngrozitoare, dacă treci de ea, sky it’s the limit!

Așadar, acestea sunt revelațiile mele pana acum! Sunt sigura ca vor mai fi multe.

Cum povesteam in prima săptămâna, am început sa fac sport pentru ca vreau sa arat bine și ce moment mai bun dacă nu 1 Ianuarie? Recunosc ca am început un pic haotic, dar nu contează. Știam ca trebuie sa încep de undeva și ca am sa deslușesc misterul pe parcurs.

Am dat un search pe YouTube și am găsit câteva antrenamente care mi se potriveau pe pagina celor de la popsugarfitness. Am început cu cele scurte, de 15 minute, alternând antrenamentul cardio cu cel de … nu știu cum sa-i spun – forța? Încă nu-s prea buna la termenii specifici.

După doua zile de antrenament efectiv nu îmi mai simteam corpul. Deloc. Durea și dacă tușeai sau oftam, așa rău a fost. Am înțeles de la soțul meu, care este fost sportiv de performanța (polo), ca așa se întâmpla cu cei neinițiați – așa ca mine. Mușchii au “memorie” și își amintesc destul de repede ce au de făcut. Asta dacă vreodată cineva i-a învățat.:P

De asta spuneam mai sus ca prima săptămâna e groaznica. Nu Reușești sa duci toate antrenamentele la bun sfârșit, te dor toate cele, îți pierzi și motivația, nu-i cel mai plăcut moment al vieții, ca sa zic așa.

Ce m-a ajutat pe mine a fost sa ma uit la poze vechi cu mine și sa ma enervez și sa caut poze pe net cu tot felul de tipe care arătau WOW. Nu e cel mai minunat sfat, dar asta m-a ajutat pe mine. Important e sa găsiți voi acel lucru care va da un șut in dos și nu vă lasă sa abandonați. Și încă ceva, febra musculară nu se simte in timpul antrenamentelor, deci oricât de greu e înainte, e multă mai ușor in timpul lor. In a 6-a zi m-am trezit fără pic de durere.

Antrenamentele le făceam dimineața, după micul dejun. Nu știu dacă e bine așa sau rău, cert e ca n-as fi putut sa le fac cu copii flamanzi in jurul meu:)). Eliberam sufrageria, puneam laptopul pe scaunul lui Noah de masa și dai bătaie. Am început ca o joaca pentru fetița mea de 5+. Făceam împreuna, fiecare cât rezista. Noah (1+) făcea du-te  vino printre picioarele noastre. Fiecare copil așa mic are momentele lui din zi (putine, ce-i drept) când e odihnit și mâncat. Ăla e momentul perfect sa va faceți antrenamentul. Cu copiii mai mari e mai simplu. Dacă vor ii puteți lua cu voi in distracție sau puteți pregăti activități pe care ei sa le poată face singuri.

In săptămâna a doua am schimbat niște lucruri pe care voi le puteți face de la bun început:

-antrenamentele de pe YouTube încep de-obicei fără încălzire, așa ca am găsit un clip de 10min doar de încălzire pe care îl pun înainte de fiecare clip de antrenament. Toate linkurile vi le las la sfârșitul articolului.

-după fiecare antrenament fac 10 min de stretching. Este partea mea preferata, va jur. Antrenamentele scurte au o parte mică la sfârșit de relaxare dar nu e chiar ce trebuie. Înțeleg ca se face mai ales pentru a preveni accidentările dar eu va spun ca îl fac de plăcere. Când esti uda fleașcă, fiecare mușchi îți arde, abia respiri și începi sa faci partea asta deci conștientă de fiecare porțiune a corpului, te relaxează și te conectează cu tine. Știu cum suna, dar chiar nu e bullshit. Așa as fi zis și eu acum 3 săptămâni, acum ma bate gândul sa încerc și yoga.

-am inceput sa fac antrenamentul de 50 min seara, si cel de 15 dimineata cu copiii cat timp e vacanta. Cand incepe gradinita am sa continui cu cel de 50 de minute dimineata.

Vineri am reușit primul antrenament de 50 minute (10 încălzirea, 10 cardio, 10 abdomen, 10 forta, 10 stretching) și îmi venea sa îmi dau un premiu! Dar stați, chiar mi l-am dat:

Măsurile mele azi, duminica, 14.01.2018. 

Talie 81.5 cm

Brate 28 cm

Picioare 50 cm

 

Linkuri catre antrenamente:

15 minute forta 

15 minute cardio

10 minute incalzire

walk, walk, walk – pentru zilele in care vreti sa faceti si un bonus

40 minute full body workout

Daca vreți sa citiți și:

Planul meu de slăbit acasa. Ep. 1

 

Dacă ți-am adus un zâmbet pe buze, o emoție în suflet sau o informație valoroasă, te rog să îmi dai de veste. Pagina de FB este aici: Amina Tomescu-BLOG

Spread the love
  • 53
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

One thought on “Planul meu de slabita acasa. Ep. 2.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: