Hoție de Black Friday! Citiți ca să nu pățiți!

Scriu acest articol încă plina de nervi și frustrare asa ca va rog sa aveți răbdare, promit ca asa ceva n-ați mai pomenit.

Astăzi, după ce am lăsat copiii la creșa respectiv la școală, am plecat spre Fashion House Militari sa le luam ghetuțe de iarna și altele. Știam ca acolo au preturi ok-ish și ca astăzi, de Black Fridey, au 30% în plus. Nevoia se pupa la fix cu oferta.

Toate bune, ma opresc glonț în magazinul Koton de unde acum o săptămână sau doua cumpărasem geci pt copii la super preț. Adica 29.99 de la 180 parca. Ana m-a rugat sa cumpăr și pt copiii ei asa ca am zis sa întru din prima acolo și mai vad apoi pe unde ma plimb. Am găsit geaca, i-am făcut poza, Ana și-a dat ok-ul și am luat ce mai văzusem drăguț pentru mine și copii și am plecat spre casa sa plătesc.

Doamnă de acolo, sa zicem doamna X, îmi spune ca au nu știu ce oferta și ca dacă mai cumpăr un produs e gratis cel mai ieftin. Super zic, stați un pic sa mai arunc un ochi prin magazin și ma întorc. Produsele le-am lăsat acolo, cu doamna X.

Ma întorc în nici 5 minute cu o pereche de pantaloni care îmi veneau ca turnați și aștept sa îmi facă totalul. Îmi spune ca toate costa xxx lei și întreb, de ce atât? După socotelile mele era mai mult cu 40-50 lei.

Pai uitați, asta costa atât, asta atât și geaca aia minunata costa acum 69.99. Mai sa fie zic eu, stați puțin ca va aduc de la raft alta sa vedeți ca n-are cum. La raft, ce sa vezi, o doamna micuță și drăguță se grăbea sa lipească și pe ultima geaca din șir preț de 69.99 peste cel inițial.

„-Ce faceți doamna, schimbați preturile?

Da, draga, ca nu lucram noaptea și n-am avut când.”

Pai bine, bine, dar mi-ați schimbat prețul în timp ce eu am lăsat produsul în grija doamnei…..

Care doamna? Că X a mea care făcuse fapta nu era de găsit, în locul ei era doamna Y care era toată o relaxare.

Ce să facem, doamnă, asa e în sistem.

Povestea a continuat cu cerință mea de a discuta cu un manager care nu exista, un director de regiune care nu exista, un  customer support care era ioc, nici cu turcu proprietar n-am reușit, cică turcii nu trebuie deranjați pentru atât. Cum ar veni doamnele astea x și y, tanti cu etichete și moșulică de la pază sunt de capul lor în acest Koton. Jur ca i-am întrebat și au zis ca da. După încă niște țipete și nervi consumați a trebuit sa plec pentru ca trebuia sa o iau pe Sofi de la școală.

Sa face un rezumat pe scurt. Iau un produs, îl las la casă, ma întorc cu spatele și prețul lui creste cu încă jumătate și ceva. În zi de Black fridey. În 2018. În tara lui nimeni în ploaie.

Eu le-am lăsat review pe pagina lor pustie de Facebook aici, am sunat în disperare la ANPC dar degeaba, am trimis mail cu reclamația, mi-am sunat avocatul și acum aștept.

Mi se pare ca deși nu e un caz de viata și moarte, cred ca astfel de lucruri nu trebuie ignorate. Dacă eu zic acum, lasă-i ma, ca oricum n-am timp și nu se rezolva nimic. Ba vreau sa cred ca se rezolva pentru ca e bătaie de joc pe banii noștri și la fel as fi făcut si dacă era 1 leu diferenta.

Ma liniștesc și revin cu articol despre ce sa NU faceți de Black Friday. Astăzi am umblat ceva prin Mall și te ingrozesti la tot pasul câți bani se cheltuie pe furt!

Disclaimer: deși se spune ca un Blogger nu e bine sa vorbească de rău un brand, sa știți ca asta nu se aplica și aici. Am sa promovez mereu brandurile oneste, cu coloana vertebrala și care respecta clientul și am sa scriu de fiecare data când un brand încalcă legea, nu respecta clientul sau regulile jocului.

Dacă ți-am adus un zâmbet pe buze, o emoție în suflet sau o informație valoroasă, te rog să îmi dai de veste. Pagina de FB este aici: Amina Tomescu-BLOG

Spread the love
  • 177
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fii primul care afla!

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

%d blogeri au apreciat: