Ce facem cu copiii când nu avem timp pentru noi? CONCURS PENTRU VOI

 

Le facem loc în pasiunile noastre. 

De fiecare dată cand plec luni dimineața de la ora de pilates mă gandesc cât de minunat ar fi ca toate mamele din lume să poată avea acces și informatii despre mișcările pe care le-am făcut acolo. Nu doar pentru că mișcarea controlată mi-a luat durerile de spate cu mâna, nici pentru că simt că rezistența fizică a crescut simțitor. Ci pentru că plec de acolo cu puterea de a muta munții, pentru că nu doar corpul lucrează, ba mai degrabă mintea.

Știu, avem copii, bebeluși, soți și joburi. Unde să mai intre și acest timp pentru noi? Dar e fix cum vă spuneam aseară, daca avem paharul plin, putem să le dăm și celor dragi. Nu mă mai lungesc cu vorba și vă pun la treaba. Timp de 3 săptămâni voi scrie câte un articol cu trei mișcări esențiale pentru durerile de spate, relaxarea corpului și întărirea musculaturii. Fără scuze, fără timp lipsă, fără nimic. 3 exerciții pe săptămână înseamnă max 15 minute pe saltea. Nu vor schimba mare lucru la început, dar vor instaura o rutină in viețile voastre. 15 minute mami se joacă pe saltea.

 

Știu, știu. Vă trebuie și un pic de motivatie ca să porniți la drum. Așa că m-am gandit să facem și un concurs cap-coadă. Vom avea două câștigătoare, una din București, alta din țară.

La sfârșitul celor 3 săptămâni v-am pregătit o lună gratuită de Pilates pentru una dintre voi, în care puteți veni singure sau cu copilul, într-una dintre locațiile Victoria Dance Studio, acolo unde merg și eu și o cafea cu mine în care putem să povestim despre ce vreți voi, voi răspunde la orice curiozitate sau întrebare. 

-iar pentru câștigătoarea din țară am pregatit un echipament de pilates: o saltea de exercitii specială și o bandă elastică și ajutorul meu timp de  o lună de zile pentru a executa exercițiile corect.

Inainte să porniți primele exerciții vă invit să citiți și primele articole din campania “ȘI TU CONTEZI” ca să vă faceți o idee mai clara asupra exercitiilor și a întregului proces.

1. Dacă eu am putut, sigur poți și tu 

2. 3 lucruri pe care trebuie sa le știi înainte sa pornim la drum. 

Să îi dăm drumul, zic. Ah, dar nu înainte de a îi multumi Alinei Dobrovolschi Photo (pe care o gasiti AICI) pentru pozele frumoase prin care pot să vă arăt precis ce si cum facem.

 

Acum dăm drumul la muzică, orice vă place vouă, și mișcați ușor capul și brațele. Sus-jos, stânga-dreapta, mișcări calme și calculate.

 

I

Ne așezăm pe covor, e improtant să stați pe ceva moale, o pătură, chiar daca nu aveți saltea specială. Stăm in sezut, cu genunchii flexati și spatele drept, apoi începem să coborâm încet până când spatele stă drept pe saltea.

-mișcarea se face încet, nu brusc, astfel încât să puteti vizualiza cum coboară fiecare vertebră.

-spatele este așezat corect pe saltea atunci cand nu rămâne nici un gol sub voi. Tot spatele trebuie să atingă podeaua.

-10-15 repetări, cât puteți fără să vă forțați. Importantă la început este calitatea exercițiului, nu cantitatea.

 

II

Pentru al doilea exercițiu trebuie să rămâneți întinse pe spate, cu genunchii flexati. Ridicați ușor șezutul in sus urmat de spate. Mâinile și capul rămân pe podea.

-tendința la acest exercițiu este să vă împingeți în sus de spate sau din abdomen. E important însă să ridicați corpul pornind de la bazin și, ca la exercitiul anterior, să vizualizați cum spatele se ridică vertebră cu vertebră.

 

III

 

Al treile exercițiu e aparent destul de simplu, dar abdomenul lucrează intens. Rămânem cu spatele pe podea, mâinile la ceafă și capul ridicat. Picioarele ridicate în aer fac alternativ mișcări de față-spate.

-Daca simțiți că genunchii vă dor (sau trosnesc puternic, cum e în cazul meu), întindeți piciorul fix până în punctul acela ca să evitați dureri mai târziu.

-Dacă simțiți că puteți mai mult, lăsați mâinile pe lângă corp fără să mai susțineți gâtul.

-10-15 repetări sunt suficiente pentru început.

-Daca aveți copii mai măricei puțin puteți încerca să lucrați exercițiul în tandem cu ei.

 

♥Încheiați momentul de mișcare printr-o poziție de relaxare. Cea din imagine e preferata mea, cu picioarele la piept și mâinile întinse cât pot de mult, simt cum se întinde tot spatele.

Și nu uitați, în pilates respirația e esențială. Tragem aer in piept pe mișcările de urcare și îl scoatem pe mișcările de coborare/detensionare. In-out.

 

REGULAMENT CONCURS

-trebuie sa dați share public celor trei articole din campanie (acesta și cele doua care îl vor urma)

-sa lăsați un comentariu în care sa îmi spuneți de ce vreți să începeți mișcarea, care e motivația voastră și orașul din care sunteți.

 

La sfârșitul campaniei voi extrage cele doua castigatoare, una din București și alta din țară. Din motive logistice nu pot expedia premiul decât pe teritoriul României.

Să aveți spor și energie!

Dacă ți-am adus un zâmbet pe buze, o emoție în suflet sau o informație valoroasă, te rog să îmi dai de veste. Pagina de FB este aici: Amina Tomescu-BLOG

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

2 thoughts on “Ce facem cu copiii când nu avem timp pentru noi? CONCURS PENTRU VOI

  1. În primul rand pentru sănătatea mea, pentru tonusul muscular și nu în ultimul rand pentru relaxare.
    Bacău

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fii primul care afla!

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

%d blogeri au apreciat: