Vodafone. Un brand construit pe…?

Îmi place sa cred ca în acești 5 ani de blog am construit o relație foarte faina cu brandurile și știu precis ca relația asta se construiește pe respect reciproc. Tocmai de asta nu public astfel de povesti decât atunci când simt ca nu reușesc sa găsesc înțelegere altfel. 

 

Prin articolul acesta nu vreau sa dau de pământ cu un brand care mi-a fost aproape de peste 10 ani, atât în companie cât și ca persoana fizica. De altfel știu și cât de mult se implica în proiecte sociale. Tocmai pentru aceste motive sper și aștept o reacție publica din partea lor, pentru ca nu vreau sa cred ca individul cu care eu am interacționat recent și care este angajat Vodafone reprezinta valorile companiei. 

 

Povestea pe scurt e următoare. Acum mai bine de o luna am fost sa îmi cumpăr un telefon de la ei, în condițiile în care toate telefoanele mele din ultimii ani au fost achiziționate de la ei direct. Am prelungi unul din abonamente, am discutat cu acel consultant de vânzări și am căzut de acord pe suma și abonament. 

 

La sfârșit, DUPĂ ce am semnat contractul, el vine la mine cu 5 cartele de date cred, eu ii spun ca nu le doresc, iar el îmi explica ca sunt cadou din partea lor, ca pot sa fac ce vreau cu ele dar el are obligația sa mi le ofere. Discuția a fost asa:

 

-Sigur nu exista costuri pentru ele? 

-Nu doamna, sunt un cadou, inclus în pachetul dumneavoastră. 

 

Buuunnn. Plec fericita. Fericirea a venit pana la următoarea factura care a fost colosala, peste 550 de lei. Om de buna credință, merg în reprezentanta sa discut cu același băiat și sa ii reamintesc conversația noastra. Răspunsul lui a venit ca un soc pentru mine:

 

-Doamna, nu contează ce v-am zis, ați semnat? Contractul vorbește. 

 

-OK, atunci vreau sa vorbesc cu managerul magazinului. 

 

-Eu sunt! 

 

E greu sa reproduc în cuvinte ochii dați peste cap și aroganta acelui angajat, e drept ca e prostia mea ca am mers pe încredere, dar repet, nu vreau sa cred ca Vodafone își atrage clienți prin astfel de manevre. 

 

Nu am mai văzut nicăieri în lumea asta atât de puțin respect fata de clienți. Niciodată. După această discuție din magazin am sunat în centrala, unde am găsit un domn tare amabil. I-am spus ca vreau sa fac o reclamație, sa se găsească o soluție. Mi-a spus pe șleau ca el face reclamație, dar ca nu se va întâmpla nimic. Mi-a mai propus sa fac o reclamație scrisa, dar în alt magazin, pentru ca acolo el fiind manager, sigur nu se va întâmpla nimic cu ea.

 

Deci îmi e foarte clar ca nu sunt singura care a trecut prin asta, și după cum spuneam la început, chiar vreau sa cred ca e un caz ce se va rezolva, altminteri suntem dispuși sa mergem pana în pânzele albe, pentru ca mai presus de bani mi se pare ca ar trebui sa fie respectul reciproc. 

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fii primul care afla!

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

%d blogeri au apreciat: