Meniu pentru o saptamana intreaga pentru toata famila (si de post). Bonus lista de cumparaturi.

Astazi vecina mea a plecat sa cumpere ceva de la Lidl si m-a intrebat si pe mine daca vreau ceva. As fi vrut o paine si niste covrigei, dar pofta in cui pentru ca vecina s-a intors si mi-a spus ca aveau coada pana in strada. Probabil ca Lidl isi refacuse stocul, ceea ce se va tot intampla, iar oamenii au dat navala iar sa faca provizii. 

Nu vreau sa ironizez pe nimeni, si noi am facut cumparaturile pentru doua saptamani si ceva in plus. Asta pentru ca nu vreau sa ies si pentru ca noi tinem post si e mai usor sa avem toate ingredientele in casa.

Asa ca va las mai jos meniul nostru de post pentru noi si de dulce pentru copii, pentru o saptamana intreaga, ca sa vedeti ca desi avem nevoia asta uriasa de a cumpara, de fapt mancam mult mai putin. Noi avem si doua gustari pe zi, una de fructe si una de iaurt sau chefir, nu le-am introdus in meniu pentru ca sunt zilnic intre mese. 

Iar la sfarsitul articolului gasiti si lista de cumparaturi gata de printat pentru acest meniu.

 

Luni

Dejun: Sandvis cu pate de post/ Oua ochi cu cascaval si castraveti

Pranz: Supa dulce cu taitei fara ou pentru noi/ cu taitei alfabet pentru copii.

Cina: bruschete cu rosii, ulei de masline si paine prajita.

 

Marti

Dejun: Terci de ovaz cu miere/fructe/dulceata. Fiecare cu ce prefera sau cu ce aveti prin casa. 

Pranz: Sarmale de post umplute cu ciuperci, morcovi, ceapa si orez.

Cina: Paste cu branza pentru copii/ Spaghete agli olio pentru noi, noi folosim si un condiment picant de la soacra mea din Italia.

 

Miercuri

Dejun: Friganele cu ou si branza pentru copii, Humus in lipie pentru noi.

Pranz: Ciorbita de loboda

Cina: Burgur cu legume si piept de curcan la gratar pentru copii/ soia pentru noi.

 

Joi

Dejun: Fulgi cu lapte de vaca pentru copii/ lapte de soia pentru noi.

Pranz: Cartofi la cuptor cu rozmarin pentru noi/ cu cascaval ras pentru copii si salata de sfecla pentru toata lumea.

Cina: Ciupercute la cuptor umplute cu putin unt vegetal, coditele lor maruntite si marar si mamaliguta pentru noi/ Mamaliguta cu branza si smantana pentru copii.

 

Vineri

Dejun: Brioase cu legume pentru copii/ Lipie cu falafel, salata de vinete si sos de soia pentru noi (intai incalzesc lipia si sosul de soia in aparatul de sandvisuri si apoi adaug restul ingredientelor)

Pranz: Sarmale de post umplute cu ciuperci, morcovi, ceapa si orez.

Cina: Guacamole cu rosii si paine prajita

 

Sambata 

Dejun: Clatite cu gem/miere/branza/sunca/nuttela. Fiecare dupa preferinte si dupa varsta :d.

Pranz: Ciorbita de loboda

Cina: Pizza vegana pentru noi/ pizza 4 forrmagi pentru copii.

 

Duminica

Dejun: Paine prajita cu unt, dulceata si ceai. Unt vegetal pentru noi.

Pranz: Supa de linte

Cina: Cucoci cu varza calita pentru noi/ cu branza pentru copii

 

 

 

 

Un LIKE&SHARE ajuta mereu.
fb-share-icon0
Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fii primul care afla!

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

⬇️Ești ceea ce faci acum, nu ceea ce spui că vei face. ⬇️

Instagram980
%d blogeri au apreciat: