Vacanța la Balcic – Bulgaria.

Zilele trecute v-am povestit cum a fost la Nisipurile de Aur, găsiți toată povestea aici și am promis ca revin cu povestea despre Balcic.

Ei, de când am plecat de acasă am știut ca vreau sa trecem pe acolo la întoarcere. Mie îmi plac foarte mult zonele istorice, am reușit sa vizitez foarte puține de pe lista mea de dorințe pentru ca încă sunt prea mici copiii și pentru ei vacantele înseamnă distracție, nu istorie. Dar am zis că dacă tot e în drum spre casă la întoarcere să ne oprim puțin. Și de la asta s-a ajuns la doua zile petrecute acolo care mie mi-au plăcut tare. Poate pentru ca am și citit mult despre zona înainte și îmi place în general sa merg în locuri cu povesti istorice.

În primul rand hotelul ales a fost tare cochet și drăguț, iar asta a completat aerul boem al Balcicului. Am stat la Hotel Antik care face parte din lanțul Mistral, renumit și el. Hotelul este fix pe malul marii, cu un restaurant tare fain și mâncare mult mai buna decât la Nisipuri. Și aici am avut tot un apartament, am vrut ca vacanta asta sa nu dormim înghesuiți, sa avem locul nostru fiecare, sa simt ca sunt în vacanta. Apartamentul de la Balcik avea și bucătărie dar nimeni nu s-a atins de ea. Deci dacă plecați poate cu copilași mai micuți sau dacă pur și simplu vreți sa economisiți sa știți ca e o varianta foarte ok.

In schimb dezavantajul aici este ca sunt pe faleza „comerciala”, deci nu au plaja proprie. Și sincer n-am văzut cât ne-am plimbat hoteluri care sa aibă. In schimb am găsit o plaja super drăguță la 3 minute de mers lent pe jos, cu nisip fin și apa care creștea lin spre larg. Aici copiilor le-a plăcut tare, valurile erau mici și au putut sa se balaceasca în siguranță.

În drum spre plaja ne-am oprit să mâncam la Macaron, e un local de care am aflat de pe Instagram și care ne-a plăcut tare. Pizza e super bună, făcută la cuptor, e așezat tot pe mal de mare și fascinația cea mare și bucuria copiilor a fost sa hrănească pescărușii din zbor și a mea ca aveau loc de făcut poze😂.

Apoi, am încercat sa mergem sa vedem castelul, dar din păcate am rămas cu un gust amar. De afara se vedea superb gradina, cascada. Castelul este de fapt o casa boiereasca simpla, gradina e punctul central. Chiar și în afara castelului a rămas vechea faleza și mici urme ale vieții care a fost odată acolo.

Dar din păcate n-am putut intra. Era ultima zi în Bulgaria și n-am vrut sa mai scoatem leva, am crezut ca vom putea plăti cu cardul. Evident, nu se putea. Ne-a spus doamna de la ghișeu ca ne trebuie 14 leva. S-a dus Lucian până la cel mai apropiat bancomat, adică la 2km, pe jos. S-a întors cu 20 de leva, pentru ca v-am zis mai sus – plecam din Bulgaria. Ce sa vezi, când ne întoarcem doamna ne spune ca trebuie sa plătim 14 leva la ea pentru gradina botanica, dar trebuie sa plătim și la domnul de lângă, un tip care avea o masa plianta și niște chitanțe, încă 14 leva pentru castel. Și ghiciți ce? Nu puteam alege 😂. Asa ca pe românește ne-am băgat picioarele, ne-am urcat în mașină și am plecat spre Mamaia despre care va povestesc in curând.

Probabil ca Balcicul trebuie sa îl revedem în doi ca să ne primească cum trebuie…

Un LIKE&SHARE ajuta mereu.