Cât am slăbit în 5 zile.

Am vorbit de când am blogul asta despre multe lucruri dar cele mai multe întrebări le-am primit săptămâna trecută despre dieta, antrenamente, regim alimentar. Ceea ce e un lucru fantastic, sănătatea noastră și mișcarea sunt lucruri super importante, nu mofturi de internet și ma bucur sa vad ca atât de multă lume e tot mai interesata. 

Inainte sa încep sa va povestesc ce și cum am făcut as vrea sa fac o mențiune. Dacă vreți sa slăbiți sa o faceți pentru VOI. Dacă vreți sa faceți sport sa o faceți pentru VOI. Dacă o faceți doar pentru a arata bine în poze sau doar pentru ca Instagram ul e plin de fete exagerat de slabe și aspirații la asta, eu zic mai bine sa nu. În primul rand dieta e buna doar dacă devine un stil de viata sanatos și sportul funcționează doar dacă îl faceți regulat, după nevoile corpului vostru. Deci pentru voi și atât, da? 

 

Ce aveți nevoie ca să începeți? 

-motivatie

-ambitie

-un regim alimentar care sa poată fi susținut pe termen lung și care sa poată fi adăpat pentru întreaga familie astfel încât sa nu gătiți 3 feluri la o masa. 

-antrenamente potrivite cu nevoile și puterile voastre 

 

Ce am ales eu? 

Dieta alimentara pe care am ales-o este cea recomandata de Carmen Bruma, am ajuns la ea după ce foarte multe femei recomandau sfaturile ei, dieta am găsit-o online și am încercat-o. A funcționat ceas. Aceasta este, o public parțial aici, dieta completa o găsiți aici

LUNI

Dimineață:

Pâine prăjită – 2 felii

Urdă – 100g

Roșii -1buc

Cafea simplă sau ceai

Prânz:

Piept de la grătar (de mărimea unei palme)

Salată de varză

Seară:

Supă de legume – 300ml (fără cartofi, mazăre, fasole)

MARȚI

Dimineață:

Ouă fierte – 2

Pâine prăjită – 1felie

Cafea simplă sau ceai

Prânz:

Pulpe de pui la grătar – 2 buc (fără pieliță)

Salată de legume proaspete

Cină:

Legume la grătar (dovlecel – 1buc, ardei – 1buc)

MIERCURI

Dimineață:

Iaurt natural

Fulgi de ovăz – 4 linguri

Cafea simplă sau ceai

Prânz:

Friptură de curcan (de mărimea unei palme)

Sote de broccoli

Seară:

Supă de roșii

Sport

Pentru antrenamente am urmat sprintul de 5 zile organizat de Ina de la Fitness mama, mai multe info găsiți aici. Acum urmează maratonul de 21 de zile pe care vi-l super recomand. 

 

Ce rezultate am avut eu în 5 zile?

Știți ca sunt sincera cu voi și nu ma ascund după degete. Luni dimineață aveam pe cantar 70.4kg sâmbăta dimineața aveam 67.2. Am trișat o singura data, la petrecerea lui Noah de la creșă când am mâncat o jumătate de felie de pandișpan rămasă de la el ca să nu o arunc. Și tare bună a mai fost. În rest am respectat ceas. Ce îmi doresc eu e sa ajung la 60kg, dar încet și fără graba. În mod normal as vrea 62, dar vreau sa slăbesc puțin mai mult ca să am loc sa jonglez cu 2-3 kg. 

 

Cat de greu a fost? 

Primele doua zile am zis ca mor de foame. Așteptăm fiecare masa ca pe Crăciun. În prima seara, pentru ca eh am pus kg astea multe în plus mâncând noaptea prostii, mi-am tăiat un ardei și l-am ronțăit pana am adormit. Atât a fost greu. Acum nici să-mi dai nu mai pot sa mănânc mult sau dulce. E treaba de obișnuință. Rezistați primele zile apoi e lux.  

Îmi țineți pumnii, da? Și eu vouă, iar dacă vreți update-uri despre cum merg lucrurile sa îmi spuneți și va iau în hora cu mine. 

Un LIKE&SHARE ajuta mereu.
fb-share-icon0
Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fii primul care afla!

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

⬇️Ești ceea ce faci acum, nu ceea ce spui că vei face. ⬇️

Instagram980
%d blogeri au apreciat: